Standardní vedení účetnictví

Jedná se o vedení účetnictví, kdy klient v pravidelných intervalech (zpravidla měsíčních) předává externí účetní firmě papírové či elektronické podklady ke zpracování. Požadované výstupy (reporting společnosti za dané období) pak klient obdrží ve sjednaném termínu buď osobně, nebo elektronicky.

Námi poskytované služby

  • Převzetí účetnictví od stávajícího zpracovatele / zavedení účetnictví u zcela nové společnosti.
  • Nastavení účetnictví a účetních výstupů (účetních sestav, reportů dle požadavků společnosti).
  • Proškolení zaměstnanců objednatele.
  • Průběžné vedení účetnictví na základě dodaných dokladů a písemně předaných podkladů a informací.
  • Měsíční / čtvrtletní zpracování daňového přiznání k dani z přidané hodnoty včetně vedení záznamní povinnosti.
  • Zpracování měsíčních / čtvrtletních závěrek.
  • Účetní poradenství ve formě měsíčních / čtvrtletních komentářů a zjištění (rekapitulací) k měsíčním / čtvrtletním závěrkám.
  • Měsíční / čtvrtletní reporting účetnictví v požadovaném formátu a jazyce.
  • Pomoc při řešení konkrétních účetních problémů.
  • Průběžné účetní poradenství.
  • Sestavení roční účetní závěrky podle českých principů a zákonů.
  • Asistence a poradenství při sestavování účetní závěrky podle mezinárodních účetních standardů.
  • Spolupráce při ověření účetní závěrky auditorem
  • Na základě požadavků klienta je možné zajistit i další individuální služby.

Využívaný software

Pro vedení účetnictví využíváme účetní SW 6k.

Umíme však pracovat a zajistit vedení účetnictví i s následujícími SW:

  • Pohoda
  • Movex
  • BMD
  • Eurofib
  • Navision

Naši specialisté v oboru

Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Další informace