Asistentka

Náplň práce

  • zajištění administrativní podpory partnera společnosti (správa kalendáře, plánování schůzek, agenda podpisové knihy)

  • podpora sekretariátu a recepce

  • zápisy z jednání/porad

  • komunikace externí (dopisy, emaily, telefon /vč. zahraničí)

  • komunikace interní

  • příprava materiálů k jednání a prezentací

  • zajišťování dokumentů, podpisů (prohlášení, plné moci, dohody apod.)

  • vedení některých agend společnosti (vzdělávání, docházky, atp.)

  • zajištění služebních cest, cestovní příkazy a vyúčtování

 

Nabízíme

  • zajímavou a zodpovědnou práci na plný pracovní úvazek

  • zázemí stabilní společnosti s mezinárodní působností

  • podpora profesního růstu, získání nových odborných znalostí

  • podpora jazykového vzdělávání

  • odpovídající finanční ohodnocení a benefity

 

Požadujeme

  • vhodné pro absolventa VŠ – karierní růst ( min. Bc. )

  • dobrá znalost Aj

  • znalost MS office, outlook, word, excel, powerpoint

  • příjemné vystupování

  • organizační schopnosti

  • samostatnost, pečlivost, loajalita

  • časovou flexibilitu, ochotu

  • komunikativnost

V případě zájmu vyplňte následující formulář a do přílohy přiložte strukturovaný životopis. Do pole "Vaše zpráva" uveďte, proč máte o tutu pozici zájem a jaká je Vaše motivace pracovat pro společnost Fučík & partneři, s.r.o.

Přejeme hodně úspěchů a děkujeme za Váš zájem.

Kontaktní formulář

Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Další informace