Asistent auditora

Nabízíme:

  • zázemí stabilní společnosti s mezinárodní působností,
  • zajímavou a zodpovědnou práci na plný úvazek,
  • možnost kontinuálního odborného vzdělávání,
  • podpora profesního růstu, získání nových odborných znalostí,
  • možnost účasti v profesním vzdělávání Komory auditorů ČR,
  • podpora jazykového vzdělávání,
  • odpovídající finanční ohodnocení,
  • systém zaměstnaneckých benefitů,
  • nástup možný ihned, dle dohody

Náplň práce:

  • vedení účetnictví,
  • účast na auditorských zakázkách a dalších projektech (konsolidace, controlling, due diligence, apod.)
  • účetní poradenství

Hledáme uchazeče, kteří:

  • mají minimálně středoškolské vzdělání ekonomického směru,
  • mají základní znalost účetních předpisů (zkušenosti s účetnictvím výhodou),
  • mají aktivní znalost AJ nebo NJ slovem i písmem,
  • mají znalost práce na PC, zejm. znalost MS Office (výborná znalost MS Office velkou výhodou),
  • mají dobré komunikační schopnosti a logicko-analytické dovednosti,
  • jsou pečliví a důslední se schopností samostatně řešit úkoly,
  • jsou flexibilní.

 

V případě zájmu vyplňte následující formulář a do přílohy přiložte strukturovaný životopis. Do pole "Vaše zpráva" uveďte, proč máte o tutu pozici zájem a jaká je Vaše motivace pracovat pro společnost Fučík & partneři, s.r.o.

Přejeme hodně úspěchů a děkujeme za Váš zájem.

Kontaktní formulář

Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Další informace