Administrátor interního IT

Nabízíme:

  • zázemí stabilní společnosti s mezinárodní působností,
  • zajímavou a zodpovědnou práci,
  • podpora profesního růstu a jazykového vzdělávání,
  • odpovídající finanční ohodnocení a benefity,
  • práci, která vás bude bavit,

Náplň práce:

  • interní IT podpora
    • správa požadavků na interní IT,
    • ad-hoc poradenství,
    • správa licencí,
    • navrhování upgradu počítačů, přesunů a nákupu,
    • komunikace s vedením společnosti a externím správcem IT,
  • správa Office 365/Exchange
  • technická a obsahová údržba a inovace intranetu na platformě SharePoint
  • plnění webových stránek a sociálních sítí LinkedIn a facebook

Hledáme uchazeče, kteří:

  • mají základní přehled v IT, zkušenost s Office 365,
  • mají dobré analytické myšlení a komunikační schopnosti,
  • si rozumí s technikou a nebojí se počítačových programů,
  • mají chuť komunikovat s kolegy uvnitř firmy a externí správou IT.

V případě zájmu vyplňte následující formulář a do přílohy přiložte strukturovaný životopis. Do pole "Vaše zpráva" uveďte, proč máte o tutu pozici zájem a jaká je Vaše motivace pracovat pro společnost Fučík & partneři, s.r.o.

Přejeme hodně úspěchů a děkujeme za Váš zájem.

Kontaktní formulář

Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Další informace